Pályázati felhívás titkárnői álláshelyre
A Gárdonyi Polgármesteri Hivatal (2483 Gárdony, Szabadság út 20-22.) a Munka Törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. tv. alapján pályázatot ír ki titkárnői álláshely betöltésére.
A munkaviszony időtartama: határozatlan idejű időtartam, 3 hónap próbaidővel.
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő
Munkavégzés helye: Fejér megye, 2483 Gárdony, Szabadság út 20-22.
Ellátandó feladatok:
- a jegyzői titkárságon titkárnői feladatok ellátása,
- postai küldemények érkeztetése naprakész aktualizálása, posta és küldemények kezelése,
- a jegyző és az aljegyző levelezésének bonyolítása,
- telefonhívások fogadása, ügyfelek tájékoztatása,
- gépelési feladatok,
- képviselő-testületi üléseken, tárgyalásokon történő jegyzőkönyvvezetés és hangfelvétel készítése,
- a jegyző és az aljegyző félfogadásának koordinálása,
- szervezési feladatok ellátása, utazásokkal kapcsolatos teljeskörű ügyintézés,
- üzleti partnerek és vendégek fogadása, és ellátása,
- telefonhívások kezelése, belső kommunikáció támogatása,
- utazások leszervezése, teljeskörű ügyintézése,
- választások lebonyolításában való közreműködés.
Pályázati feltételek:
- magyar állampolgárság
- cselekvőképesség
- büntetlen előélet
- egészségügyi alkalmasság
- érettségi vizsga, továbbá irodavezetői vagy ügyintéző titkári végzettség
- 3-5 év szakmai tapasztalat
- MS Office programok (Outlook, Word, Excell, PowerPoint) magabiztos ismerete
Az álláshoz tartozó elvárások:
- terhelhetőség, megbízhatóság, etikus magatartás, lojalitás
- ápolt, igényes megjelenés
- határozottság, kiváló kapcsolatteremtő- és problémamegoldó képesség
- precizitás, nyitottság és személyes hatékonyság.
Bérezés: megegyezés szerint
Jogállás és további juttatások: A jogállásra és a juttatásokra a Munka Törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény, valamint a Közszolgálati Szabályzat rendelkezései az irányadóak.
Pályázattal kapcsolatos határnapok: A munkakör 2017. december 01. napjától tölthető be.
A pályázat beérkezésének határideje: 2017. november 15.
A pályázat elbírálásának határideje: 2017. november 30.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, dokumentumok:
- Fényképes önéletrajz,
- iskolai végzettséget igazoló bizonyítványok másolata,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
- pályázó nyilatkozata, hogy pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul.
A pályázat benyújtásának módja:
A pályázatot zárt borítékban postai úton, vagy személyesen kell benyújtani, Kovácsné dr. Bozsoki Kornélia a Gárdonyi Polgármesteri Hivatal jegyzője részére (2483 Gárdony, Szabadság út 20-22. címre.)
Kérjük a borítékon feltüntetni a megpályázott munkakör megnevezését.
A pályázattal kapcsolatban további felvilágosítást nyújt: Sima Éva humánpolitikai referens a 22/570-100/237-es telefonszámon