Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
Munkavégzés helye: Fejér Megye, 2483 Gárdony, Szabadság út 20-22.
Ellátandó feladatok:
- belügyi igazgatási feladatok,
- anyakönyvi igazgatási feladatok,
- kereskedelmi feladatok,
Képesítési feltételek: A 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet - a közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól – alapján I. besorolási osztályban: Felsőoktatásban szerzett közszolgálati vagy jogi szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és anyakönyvi szakvizsga. II. besorolási osztályban: Középiskolai végzettség és anyakönyvi szakvizsga.
Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- magyar állampolgárság,
- cselekvőképesség,
- büntetlen előélet,
- vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Az alábbi számítógépes programokban való jártasság: ASZA program, EAK program, VISUAL REGISTER, Word, Excel, Internet.
- A munkakör területén szerzett szakmai tapasztalat,
- Közigazgatási alap-, illetve szakvizsga megléte,
A munkakör betölthető: 2016. október 17.
A pályázat benyújtásának határideje: a KSZK honlapján való elsődleges közzétételtől számított 30. nap.
A pályázat részeként benyújtandó íratok, dokumentumok:
- a közszolgálati tisztviselők személyi irataira, a közigazgatási szerveknél foglalkoztatott munkavállalók személyi irataira és a munkaügyi nyilvántartásra, a közszolgálati alapnyilvántartásra és közszolgálati statisztikai adatgyűjtésre, valamint a tartalékállományra vonatkozó egyes szabályokról szóló 45/2012. (III.20.) Korm. rendelet 8. §-ában foglaltak alapján a Kormányrendelet 1. sz. melléklete szerinti formában meghatározott önéletrajzot,
- iskolai végzettséget igazoló dokumentumok másolata,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
- nyilatkozat arról, hogy a benyújtott pályázatot a pályázati eljárásban résztvevők megismerhetik.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A döntéshozó fenntartja magának a pályázati eljárás eredménytelenné nyilvánításának jogát.
Kinevezés esetén 6 hónap kerül kikötésre.
A pályázat benyújtásának módja:
A pályázatot zárt borítékban postai úton, vagy személyesen kell benyújtani, Kovácsné dr. Bozsoki Kornélia, a Gárdonyi Polgármesteri Hivatal jegyzője részére (2483 Gárdony, Szabadság út 20-22. címre), „pályázat anyakönyvvezető munkakörre” feltüntetésével.
A pályázattal kapcsolatban további felvilágosítást nyújt: Jankovics Zoltánné aljegyző 22/570-237