Pályázati felhívás pénzügyi ügyintéző munkakör álláshelyére
A Gárdonyi Polgármesteri Hivatal (2483 Gárdony, Szabadság út 20-22.) a Közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. tv. alapján pályázatot ír ki pénzügyi ügyintéző munkakör álláshely betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama: határozatlan idejű időtartam, 6 hónap próbaidő kikötésével.
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő
Munkavégzés helye: Fejér megye, 2483 Gárdony, Szabadság út 20-22.
Ellátandó feladatok: Kontírozás; főkönyvi könyvelés; beszámoló készítése; részvétel a költségvetés elkészítésében; részvétel a tárgyi eszközök és kis értékű tárgyi eszközök nyilvántartásának vezetésében; gazdasági statisztikák elkészítése; egyéb nyilvántartási feladatok elvégzése; a pénzügyi információs rendszerben adatszolgáltatás; gazdasági előkészítő, adminisztratív, beszámolási és adatszolgáltatási tevékenységekben való részvétel; kincstári adatszolgáltatás; banki feladatok; pénzügyi nyilvántartások vezetése.
Képesítési feltételek: A 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet - a közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól – alapján az I. besorolási osztályban:
Felsőoktatásban szerzett gazdaságtudományi, közszolgálati, műszaki menedzser, gazdasági agrármérnöki, jogi, szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, informatikai, műszaki, logisztikai felsőfokú, illetve mérlegképes könyvelő szakképesítés.
Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a 2011. évi CXCIX. tv. 1. számú mellékletének rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- magyar állampolgárság
- cselekvőképesség
- büntetlen előélet
- vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása
- mérlegképes könyvelői szakképesítés
- költségvetési szervnél szerzett legalább 3-5 év szakmai gyakorlat, amely tartalmazza a 2014-es évet is
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- CT-EcoSTAT számítógépes program, Word, Excel, internetes alkalmazások ismerete,
- Államháztartási méglegképes könyvelői végzettség,
- Közigazgatási alap-, illetve szakvizsga megléte,
- Tárgyi eszköz nyilvántartásban szerzett gyakorlat,
Pályázattal kapcsolatos határnapok:
A munkakör betölthető: a pályázat elbírálását követően azonnal.
A pályázat benyújtásának határideje: a KSZK honlapján való elsődleges közzétételtől számított 30. nap.
A pályázat részeként benyújtandó íratok, dokumentumok:
- a közszolgálati tisztviselők személyi irataira, a közigazgatási szerveknél foglalkoztatott munkavállalók személyi irataira és a munkaügyi nyilvántartásra, a közszolgálati alapnyilvántartásra és közszolgálati statisztikai adatgyűjtésre, valamint a tartalékállományra vonatkozó egyes szabályokról szóló 45/2012. (III.20.) Korm. rendelet 8. §-ában foglaltak alapján a Kormányrendelet 1. sz. melléklete szerinti formában meghatározott önéletrajzot,
- iskolai végzettséget igazoló dokumentumok másolata,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
- nyilatkozat arról, hogy a benyújtott pályázatot a pályázati eljárásban résztvevők megismerhetik.
A pályázat benyújtásának módja:
A pályázatot zárt borítékban postai úton, vagy személyesen kell benyújtani, Kovácsné dr. Bozsoki Kornélia, a Gárdonyi Polgármesteri Hivatal jegyzője részére (2483 Gárdony, Szabadság út 20-22. címre), „pályázat pénzügyi ügyintéző munkakörre” feltüntetésével.
A pályázattal kapcsolatban további felvilágosítást nyújt: Szabóné Vereczkei Anikó pénzügyi csoportvezető 30/499-9643