Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Polgármesteri Hivatalban a veszélyhelyzet időtartama alatt is zavartalanul folyik az ügyintézés, a munkatársak telefonon, e-mailben elérhetőek.
A személyes ügyfélfogadás – ellenkező rendelkezésig – továbbra is szünetel.
Az ügyfelek kizárólag az ügyintéző engedélye alapján, előzetes telefonos egyeztetés után léphetnek be az épületbe, ez alatt maszkot kell viselniük. Telefonos elérhetőségeink:
Adóügyek: 30/235-9233
30/839-0015
Igazgatási ügyek: 30/353-8784
Anyakönyvi ügyek: 30/963-8779
70/262-0592
Általános tájékoztatás: 30/859-4110
22/570-235
22/570-237
22/570-094
E-mail címek:
A fenti intézkedések Mindannyiunk egészségét szolgálják.
Vigyázzunk Magunkra és Egymásra!
Jankovics Zoltánné
jegyző