Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Polgármesteri Hivatalban a veszélyhelyzet időtartama alatt is zavartalanul folyik az ügyintézés, a munkatársak telefonon, e-mailben elérhetőek. A személyes ügyfélfogadás – ellenkező rendelkezésig – továbbra is szünetel. Az ügyfelek kizárólag az ügyintéző engedélye alapján, előzetes telefonos egyeztetés után léphetnek be az épületbe, ez alatt maszkot kell viselniük.
A postán beérkező és a városháza postaládájába bedobott iratokat legalább 4 napra továbbra is karanténba helyezzük.
Telefonos elérhetőségeink: 22/355-122, 355-370, 570-028, 570-100
Adóügyek: 30/235-9233
30/839-0015
Igazgatási ügyek: 30/353-8784
Anyakönyvi ügyek: 30/963-8779
Általános tájékoztatás: 30/859-4110
22/570-235
22/570-237
22/570-094
E-mail címek:
A fenti intézkedések Mindannyiunk egészségét szolgálják.
Vigyázzunk Magunkra és Egymásra!
Jankovics Zoltánné
jegyző