Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a koronavírus járvány miatt a Gárdonyi Polgármesteri Hivatalban 2020. március 16. napjától a személyes ügyfélfogadás – a halotti anyakönyvi ügyintézés kivételével - határozatlan időre szünetel.
Ezen időponttól Ügyfeleinkkel telefonon, e-mailben, elektronikus ügyintézés útján és postai úton tartjuk a kapcsolatot.
Az egyes eljárásokhoz kapcsolódó iratokat a városháza bejárati ajtajánál lévő postaládába be lehet dobni. Mindenkit kérünk, hogy az iratokon tüntesse fel telefonszámát és e-mail címét a kapcsolattartás érdekében.
Telefonos elérhetőségeink: 22/355-122, 355-370, 570-028, 570-100
Adóügyek: 30/235-9233
30/839-0015
Igazgatási ügyek: 30/353-8784
Anyakönyvi ügyek: 30/963-8779
Általános tájékoztatás: 30/859-4110
22/570-235
22/570-237
22/570-094
E-mail címek:
Megértésüket köszönjük!
Jankovics Zoltánné
jegyző