Pénzügyi ügyintéző munkakör betöltésére
Beküldési határidő: 2020. augusztus 07. 16:00
Gárdonyi Polgármesteri Hivatal
a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
pénzügyi ügyintéző munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Fejér megye, 2483 Gárdony , Szabadság út 20-22.
A munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
19. Pénzügyi és számviteli feladatkör
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Az államháztartás rendje szerinti számvitel, pénzügyi, gazdálkodási és könyvvezetési feladatok végrehajtása az ASP Integrált Számviteli Rendszerben az Önkormányzat és Intézményei vonatkozásában. Közreműködés a havi adatszolgáltatás, mérlegjelentés és beszámoló készítésében.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései , valamint a(z) A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
• Magyar állampolgárság,
• Cselekvőképesség,
• Büntetlen előélet,
• Főiskola, felsőoktatásban szerzett gazdaságtudományi, közszolgálati, műszaki menedzser, gazdasági agrármérnöki, jogi szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, informatikai, műszaki, logisztikai felsőfokú, illetve mérlegképes könyvelő szakképesítés,
• Közigazgatás terülén, helyi önkormányzatnál szerzett - Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
• Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
• Emelt szintű szakképesítés, mérlegképes könyvelői,
• Közigazgatás terülén, helyi önkormányzatnál szerzett - Legalább 3-5 év szakmai tapasztalat,
• Tárgyi eszköz analitika és vagyonkataszter vezetése - Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
• Felhasználói szintű ASP rendszer ismerete,
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
• a pályázó nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy vele szemben a Ktt. 85-86 § szerinti összeférhetetlenség nem áll fenn
• motivációs levél
• három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány
• nyilatkozat, hogy hozzájárul a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez
• a 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. sz. mellékletében meghatározott fényképes szakmai önéletrajz
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2020. augusztus 7.
A pályázatok benyújtásának módja:
• Postai úton, a pályázatnak a Gárdonyi Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (2483 Gárdony, Szabadság út 20-22. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: GRD/10056/2020 , valamint a munkakör megnevezését: pénzügyi ügyintéző.
A pályázat elbírálásának határideje: 2020. augusztus 17.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.gardony.hu honlapon szerezhet.
A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2020. július 24.