Pénzügyi ügyintéző munkakör betöltésére
Beküldési határidő: 2020. június 19. 12:00
Gárdonyi Polgármesteri Hivatal
a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
Gárdonyi Polgármesteri Hivatal
pénzügyi ügyintéző
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Fejér megye, 2483 Gárdony, Szabadság út 20-22.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
19. Pénzügyi és számviteli feladatkör
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Az államháztartás rendje szerinti számviteli, pénzügyi, gazdálkodási és könyvvezetési feladatok végrehajtása az ASP Integrált Számviteli Rendszerben az Önkormányzat és Intézményei vonatkozásában. Közreműködés a havi adatszolgáltatás, mérlegjelentés és beszámoló készítésében.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
• Magyar állampolgárság,
• Cselekvőképesség,
• Büntetlen előélet,
• Főiskola, felsőoktatásban szerzett gazdaságtudományi, közszolgálati, műszaki menedzser, gazdasági agrármérnöki, jogi, szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, informatikai, műszaki, logisztikai felsőfokú, illetve mérlegképes könyvelő szakképesítés.,
• Közigazgatás területén, helyi önkormányzatnál szerzett - Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
• Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
• mérlegképes könyvelői szakképesítés,
• Közigazgatás területén, helyi önkormányzatnál szerzett - Legalább 3-5 év szakmai tapasztalat,
• Tárgyi eszköz analitika és vagyonkataszter vezetése - Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
• Felhasználói szintű ASP rendszer ismerete,
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
• a pályázó nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy vele szemben a Kttv. 85-86. § szerinti összeférhetetlenség nem áll fenn
• motivációs levél
• három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány
• nyilatkozat, hogy hozzájárul a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez, továbbításához,
• végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolata
• a 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. sz. mellékletében meghatározott fényképes szakmai önéletrajz
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban 2020. július 20. napjától tölthető be.
A pályázat benyújtásának határideje: 2020. június 19.
A pályázatok benyújtásának módja:
• Postai úton, a pályázatnak a Gárdonyi Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (2483 Gárdony, Szabadság út 20-22. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: GRD/10056/2020 , valamint a munkakör megnevezését: pénzügyi ügyintéző.
• Személyesen: Gárdonyi Polgármesteri Hivatal Jankovics Zoltánné jegyző, Fejér megye, 2483 Gárdony, Szabadság út 20-22. .
A pályázat elbírálásának határideje: 2020. július 10.
A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2020. június 1.