• Gárdony
  • Gárdony
  • Gárdony
  • Gárdony
  • Gárdony
  • Gárdony
  • Gárdony

Pályázatok

Aktuális pályázatok | Korábbi pályázatok

Pályázati kiírás jegyző munkakör betöltésére

Beküldési határidő:  2019. december 09. 16:00




a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján

pályázatot hirdet

Gárdonyi Polgármesteri Hivatal

jegyző

munkakör betöltésére.

A közszolgálati jogviszony időtartama:

határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

                       

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A vezetői megbízás időtartama:

A vezetői megbízás határozatlan időre szól.

A munkavégzés helye:

Fejér megye, 2483 Gárdony, Szabadság út 20-22.

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

A Gárdonyi Polgármesteri Hivatal vezetése, a jogszabályok által a jegyző feladat- és hatáskörébe utalt feladatok ellátása.

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.

                       

Pályázati feltételek:

        Magyar állampolgárság,

        Cselekvőképesség,

        Büntetlen előélet,

        Főiskola, igazgatásszervezői vagy közigazgatás-szervező alapképzési szakon vagy jogász vagy államtudományi mesterképzési szakon szerzett szakképzettség vagy közigazgatási mesterképzési szakon szerzett okleveles közigazgatási szakértő vagy okleveles közigazgatási menedzser szakképzettség, és a Közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 247. § (4) bekezdésben meghatározott eset kivételével - jogi vagy közigazgatási szakvizsga, vagy a Közigazgatási Továbbképzési Kollégium által a teljeskörűen közigazgatási jellegűnek minősített tudományos fokozat alapján adott mentesítés,

        Közigazgatás területén, helyi önkormányzatnál szerzett - Legalább 3-5 év szakmai tapasztalat,

        Közigazgatási szakvizsga,

        Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,

 

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

        Közigazgatás területén, helyi önkormányzatnál szerzett - Legalább 3-5 év vezetői tapasztalat,

 

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

        a pályázó nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy vele szemben a Kttv. 85-86. § szerinti összeférhetetlenség nem áll fenn

        a 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. sz. mellékletében meghatározott fényképes szakmai önéletrajz

        három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány

        végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolata

        motivációs levél

        nyilatkozat, hogy hozzájárul a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör legkorábban 2020. január 6. napjától tölthető be.

A pályázat benyújtásának határideje: 2019. december 9.

A pályázatok benyújtásának módja:

        Postai úton, a pályázatnak a címére történő megküldésével (2483 Gárdony, Szabadság út 20-22. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: GRD/21398/2019 , valamint a munkakör megnevezését: jegyző.

vagy

        Személyesen: Gárdonyi Polgármesteri Hivatal Polgármesteri Titkárság Tóth István polgármester, Fejér megye, 2483 Gárdony, Szabadság út 20-22. .

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

A jegyző személyéről a beérkezett pályázatok alapján a kinevezési jogkör gyakorlója, a polgármester dönt. A pályázók az eredményről az elbírálást követően értesítést kapnak. A pályázat kiírója a pályázati eljárás eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.

A pályázat elbírálásának határideje: 2019. december 12.

A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2019. november 22.



Fel