Pályázati kiírás jegyző munkakör betöltésére
Beküldési határidő: 2019. december 09. 16:00
a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
Gárdonyi Polgármesteri Hivatal
jegyző
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A vezetői megbízás időtartama:
A vezetői megbízás határozatlan időre szól.
A munkavégzés helye:
Fejér megye, 2483 Gárdony, Szabadság út 20-22.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
A Gárdonyi Polgármesteri Hivatal vezetése, a jogszabályok által a jegyző feladat- és hatáskörébe utalt feladatok ellátása.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
• Magyar állampolgárság,
• Cselekvőképesség,
• Büntetlen előélet,
• Főiskola, igazgatásszervezői vagy közigazgatás-szervező alapképzési szakon vagy jogász vagy államtudományi mesterképzési szakon szerzett szakképzettség vagy közigazgatási mesterképzési szakon szerzett okleveles közigazgatási szakértő vagy okleveles közigazgatási menedzser szakképzettség, és a Közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 247. § (4) bekezdésben meghatározott eset kivételével - jogi vagy közigazgatási szakvizsga, vagy a Közigazgatási Továbbképzési Kollégium által a teljeskörűen közigazgatási jellegűnek minősített tudományos fokozat alapján adott mentesítés,
• Közigazgatás területén, helyi önkormányzatnál szerzett - Legalább 3-5 év szakmai tapasztalat,
• Közigazgatási szakvizsga,
• Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
• Közigazgatás területén, helyi önkormányzatnál szerzett - Legalább 3-5 év vezetői tapasztalat,
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
• a pályázó nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy vele szemben a Kttv. 85-86. § szerinti összeférhetetlenség nem áll fenn
• a 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. sz. mellékletében meghatározott fényképes szakmai önéletrajz
• három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány
• végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolata
• motivációs levél
• nyilatkozat, hogy hozzájárul a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban 2020. január 6. napjától tölthető be.
A pályázat benyújtásának határideje: 2019. december 9.
A pályázatok benyújtásának módja:
• Postai úton, a pályázatnak a címére történő megküldésével (2483 Gárdony, Szabadság út 20-22. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: GRD/21398/2019 , valamint a munkakör megnevezését: jegyző.
vagy
• Személyesen: Gárdonyi Polgármesteri Hivatal Polgármesteri Titkárság Tóth István polgármester, Fejér megye, 2483 Gárdony, Szabadság út 20-22. .
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A jegyző személyéről a beérkezett pályázatok alapján a kinevezési jogkör gyakorlója, a polgármester dönt. A pályázók az eredményről az elbírálást követően értesítést kapnak. A pályázat kiírója a pályázati eljárás eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.
A pályázat elbírálásának határideje: 2019. december 12.
A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2019. november 22.