Pályázat humánpolitikai referens munkakör betöltésére
Beküldési határidő: 2019. szeptember 17. 16:00
Gárdonyi Polgármesteri Hivatal
a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
Gárdonyi Polgármesteri Hivatal
Szervezési, Jogi és Humánpolitikai Iroda
humánpolitikai referens
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Fejér megye, 2483 Gárdony, Szabadság út 20-22.
A munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
Humánpolitikai (1. melléklet 23. pont)
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
- kezeli és vezeti az önkormányzattal munkaviszonyban, közalkalmazotti, köztisztviselői jogviszonyban lévők személyi anyagát, munkaviszonnyal kapcsolatos iratait, - gondoskodik a szabadságolási terv elkészítéséről, - ellátja a közfoglalkoztatottakkal kapcsolatos munkaügyi feladatokat, - szervezi a dolgozók képzését, átképzését, - ellátja a cafeteria juttatással kapcsolatos feladatokat
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
• Magyar állampolgárság,
• Cselekvőképesség,
• Büntetlen előélet,
• Főiskola, Felsőoktatásban szerzett jogi, közszolgálati, gazdaságtudományi, pedagógus, bölcsészettudományi, társadalomtudományi, hittudományi, szociális felsőoktatásban szerzett szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és közszolgálati, emberi erőforrás gazdálkodási, humán erőforrás menedzser vagy munkaügyi és társadalombiztosítási felsőfokú szakképesítés,
• Közigazgatás területén, helyi önkormányzatnál szerzett - Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
• Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
• KIRA humán nyilvántartó rendszer ismerete
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
• Közigazgatási szakvizsga
• jó kommunikációs és problémamegoldó képesség
• kiemelt szintű számítógépes ismeretek (Word, Excel)
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
• a 45/2012. (III.20.) Korm. rendelet 1. sz. mellékletében meghatározott fényképes szakmai önéletrajz
• motivációs levél
• végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolata
• három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány
• nyilatkozat, hogy hozzájárul a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez
• a pályázó nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy vele szemben a Kttv. 85-86. § szerinti összeférhetetlenség nem áll fenn
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2019. szeptember 17.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Gémesi Evelin nyújt, a +36307185860 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
• Postai úton, a pályázatnak a Gárdonyi Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (2483 Gárdony, Szabadság út 20-22. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: GRD/14809/2019 , valamint a munkakör megnevezését: humánpolitikai referens.
vagy
• Személyesen: Gárdonyi Polgármesteri Hivatal Kovácsné dr. Bozsoki Kornélia, jegyző, Fejér megye, 2483 Gárdony, Szabadság út 20-22. .
A pályázat elbírálásának határideje: 2019. szeptember 30.
Kapcsolattartó adatai | |
---|---|
neve | Gémesi Evelin |
cím | 2483 Gárdony, Szabadság út 20-22. I/103 |
telefon | 30/7185860 |
e-mail cím | gemesievelin@gardony.hu |