Pályázati kiírás humánpolitikai referens munkakör betöltésére
Beküldési határidő: 2021. augusztus 31. 16:00
Gárdonyi Polgármesteri Hivatal
a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése
alapján
pályázatot hirdet a
Szervezési- Jogi- és Humánpolitikai iroda
humánpolitikai referens
munkakör betöltésére.
a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése
alapján
pályázatot hirdet a
Szervezési- Jogi- és Humánpolitikai iroda
humánpolitikai referens
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama: határozott idejű 2021.10.01-2023.09.30. –ig tartó közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
A munkavégzés helye: Fejér megye, 2483 Gárdony, Szabadság út 20-22.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Kezeli és vezeti az önkormányzattal munkaviszonyban, közalkalmazotti, köztisztviselői jogviszonyban lévők személyi anyagát, munkaviszonnyal kapcsolatos iratait, gondoskodik a szabadságolási terv elkészítéséről, ellátja a közfoglalkoztatottakkal kapcsolatos munkaügyi feladatokat, szervezi a dolgozók képzését, átképzését - ellátja a cafeteria juttatással kapcsolatos feladatokat
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
• Magyar állampolgárság,
• Cselekvőképesség,
• Büntetlen előélet,
• Főiskola, Felsőoktatásban szerzett jogi, közszolgálati, gazdaságtudományi,
pedagógus, bölcsészettudományi, társadalomtudományi, hittudományi,
szociális felsőoktatásban szerzett szakképzettség; vagy felsőoktatásban
szerzett szakképzettség és közszolgálati, emberi erőforrás gazdálkodási,
humán erőforrás menedzser vagy munkaügyi és társadalombiztosítási
felsőfokú szakképesítés,
• Közigazgatás területén, helyi önkormányzatnál szerzett - Legalább 1-3 év
szakmai tapasztalat - Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
• Közigazgatási szakvizsga,
• Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
Elvárt kompetenciák:
• Kiváló szintű KIRA humán nyilvántartó rendszer ismerete,
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
• a pályázó nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy vele szemben a Kttv. 85-86. §
szerinti összeférhetetlenség nem áll fenn,
• motivációs levél,
• három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány,
• nyilatkozat, hogy hozzájárul a pályázati anyagában foglalt személyes
adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez.
• végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolata,
• a 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. sz. mellékletében meghatározott
fényképes szakmai önéletrajz.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban 2021. október 1. napjától tölthető be.
A pályázat benyújtásának határideje: 2021. augusztus 31.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Imre Viktória nyújt, a +36-30/718-5860 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
• Postai úton, a pályázatnak a Gárdonyi Polgármesteri Hivatal címére történő
megküldésével (2483 Gárdony, Szabadság út 20-22. ). Kérjük a borítékon
feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot:
GRD/10227/2021 , valamint a munkakör megnevezését: humánpolitikai
referens.
• Személyesen: Jankovics Zoltánné, jegyző, Fejér megye, 2483 Gárdony,
Szabadság út 20-22. .
A pályázat elbírálásának határideje: 2021. szeptember 10.